Friday, September 3, 2010

Õpetaja enesetutvustus

Minu lühitutvustus:
Olen Pärnumaa Kutsehariduskeskuses töötanud üle viie aasta. Hetkel töötan siin metoodik-haridustehnoloogina ja annan ka Grupitöö tarkvara kursust ja Organisatsioonikäitumist. Minu e-visiitkaardi leiate siit, kes tahab minuga lähemalt tuttavaks saada:)

Kirjuta missugune kokkupuude on sinul senini olnud grupitöö tarkvaradega?
Olen grupitöö tarkvaraga päris palju kokku puudunud. Kõige enam olen kasutanud Google rakendusi. Teen päris palju koostööd tööalaselt grupitöö tarkvara abil.

Mida pead oma tugevuseks grupitöö tarkvara kasutamisel, millest oleks teistelgi kursusekaaslastel sellel kursusel sinult õppida?
Mul on anda erinevaid näiteid praktilisest kasutamisest.

Missuguseid erinevad grupitöö tarkvarasid oled senini kasutanud?
Google rakendused, erinevad Web 2.0 vahendid, Orkut, Facebook, Zoho keskkond, ekstranet, intranet jt...

Millist grupitöötarkvara soovitaksid teistele ja miks?
Mina soovitaksin Google vahendeid ja Zohot. Mulle meeldib google rakendustest ühiskalender, ühiskirjutamise vahend google docs, grupitöö vahendid, wiki ja neid kõike saab luua koostöös grupikaaslastega. Veel meeldib mulle Ning.com keskkond, mis on spetsiaalselt loodud koostööks näiteks erinevate projektide läbiviimiseks.

No comments:

Post a Comment